استاندار ایلام:

از منتقدان تشکر می کنم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۶۰۸۰
از منتقدان تشکر می کنم
استاندارایلام ؛ بطور ویژه از منتقدان تشکر می کنم زیرا نقد باعث رشد و بالندگی می شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی بایست از این فرصت برای اصلاح نواقص و رفع مشکلات استقبال کنند

به گزارش برنا از ایلام؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست روز سه شنبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف، گفت: در مجموع دستگاه های اجرایی استان عملکرد خوب و موفقی داشته اند اما برخی از ادارات ما از جمله‌ استانداری در مستند سازی و ارائه گزارشات ضعیف عمل کرده اند. 

وی باعنوان این مطلب که مدیرانی که در ارائه مستندات کوتاهی کرده اند در حق خود و استان ظلم کرده اند، گفت: این در حالی است که عملکرد برخی از این ادارات نمونه بوده است اما در ارزیابی نمره ضعیف گرفته است که در اینجا دو مطلب قابل طرح است و آن اینکه یا مدیران و کارشناسان مربوطه مستندات لازم را ارائه نداده اند یا در ارزیابی هایی که انجام شده (درون استانی) در حق آن ادارات اجحاف شده است.

وی اضافه کرد: برخی ادارات ما در عملکرد ضعیف هستند اما در گزارش دهی و ارائه مستندات قوی عمل کرده اند و برعکس اداراتی نیز داریم عملکرد بسیار خوبی دارند اما در ارائه گزارش ضعیف هستند که این وضعیت بایست اصلاح و تعدیل شود.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که عملکرد استان ظرف سه سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی با فاصله در کشور اول بوده است، اظهارداشت: در این راستا می توان به موفقیت های حاصل شده در شاخص های مختلف چون رتبه برتر امنیت سرمایه‌گذاری استان، رتبه‌ برتر استان در جذب سرمایه گذاری، رتبه برتر استان در کاهش نرخ بیکاری، رتبه برتر استان در ستاد اقتصاد مقاومتی، رتبه برتر استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات توسعه روستایی، رتبه برتر استان در آبخیزداری و جنگل کاری، رتبه برتر استان در تولید برخی محصولات کشاورزی، رتبه برتر استان در جذب تسهیلات تبصره ۱۸، رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا، رتبه برتر استان در جذب اعتبارات سیل فروردین ماه و ... اشاره کرد. 

استاندار ایلام در ادامه وضعیت فضای رسانه ای استان را به نسبت کشور مطلوب تر عنوان کرد و گفت: امروز دولت در شرایط سختی قرار دارد از یک طرف بایست با اثرات تحریم های ظالمانه مبارزه کند و از طرفی بایست شرایط حاد کرونایی را مدیریت کند و در این بین همزمان جو روانی رسانه ای سنگینی در داخل بر دولتمردان شکل گرفته و محدودیت هایی ایجاد نموده با این حال فضای کلی استان برای کار و تلاش دولت به مراتب مطلوب تر و بهتر است.

وی در ادامه ضمن تشکر از اصحاب رسانه، خبرنگاران، فضای مجازی، صدا و سیما، گفت: در اینجا لازم است بطور ویژه از منتقدان تشکر کنم چراکه نقد باعث رشد و بالندگی می شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی بایست از این فرصت برای اصلاح نواقص و رفع مشکلات استقبال کنند.

گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات چند طرح تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع موانع اتخاد گردید. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز