رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

۲۴۸ بیمار کرونا در ایلام بستری هستند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۷۹۷۱
۲۴۸ بیمار کرونا در ایلام بستری هستند
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲۴۸ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان های این استان بستری هستند و ۱۳ هزار و ۲۴۰ نفر نیز بهبود یافته اند.

به گزارش برنا از ایلام، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: الگوی مراجعه افراد مبتلا به کرونا به مراکز درمانی استان دیرهنگام است به طوری که بر اساس آمار ۴۰ درصد افراد فوت شده با حال وخیم به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

اکنون‌ درصد میزان فوتی های کرونا که دارای بیماری زمینه ای هستند در این استان به ۷۳ درصد رسیده است و وضعیت ابتلای بیماران بر حسب بیماری زمینه ای در مبتلایان نیز ۲۳ درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه بر اساس آخرین بررسی انجام گرفته میزان ابتلای مردان این استان به کرونا ۵۷ درصد و در زنان نیز ۴۳ درصد است، ادامه داد: درصد میزان فوتی های کرونا در مردان ۶۰ درصد و در زنان نیز ۴۰ درصد است.

دکتر کریمیان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و مجموع فوت شدگان تا این لحظه ۳۴۷ نفر است.

وی یادآور شد: از هفت مورد فوتی امروز، سه مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۲ مورد مهران، یک مورد ایوان و یک مورد آبدانان است.

وی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است و تعداد مبتلایان در استان به ۱۴ هزار و ۷۱۱ نفر رسیده است

نظر شما