استاندار ایلام:

صحبت های دلسوزانه رهبری در جهت وحدت و همدلی در یکسال پایانی دولت موجب هم افزایی در امور خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۸۱۶۰
صحبت های دلسوزانه رهبری در جهت وحدت و همدلی در یکسال پایانی دولت موجب هم افزایی در امور خواهد شد
استاندار ایلام درنشست شورای معاونیین استانداری گفت: صحبت های دلسوزانه وامید بخش مقام معظم رهبری درروزهای اخیر باعث وحدت واتحاد مستکحم بین دولت و ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی می گردد

 به گزارش برنا از روابط عمومی استانداری ایلام  ، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز دوشنبه ۵ آبان ماه در نشست شورای معاونین استانداری با اشاره به صحبت های دلسوزانه مقام معظم رهبری در جهت وحدت و همدلی در یکسال پایانی دولت گفت: صحبت های رهبری بر وحدت و همدلی مجموعه دلسوزان نظام بایست در دستور کار همه مسئولان دولتی و غیر دولتی قرار گیرد و یقینا این مهم موجب هم افزایی در امور خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه وحدت و همدلی را مهمترین راهبرد در مقابل نقشه های شوم دشمنان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز وحدت و همدلی در دستور کار مجموعه دلسوزان نظام در استان است.

اوبا اشاره به این موضوع که در شرایط جنگ اقتصادی و تحریمی و کرونایی هستیم، تاکید کرد: علی رغم تنگناها و سختی ها بایست با روحیه بالا و جهادی به تقابل با مشکلات برویم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار حضور بیشتر مسئولان در بین مردم و تعامل ویژه در رفع مسائل و مشکلات آنان‌ شد و گفت: همه ما بعنوان خدمتگذار مردم در همه حال و در روزهای سخت بایست در کنار مردم باشیم و با تعامل و همکاری در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان حرکت کنیم.

او در پایان با عنوان این مطلب که امروزهمدلی بسیار خوبی در بین مجموعه کارگزاران و دلسوزان نظام در استان برقرار است، گفت: این وحدت و همدلی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و مجموعه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی و نمایندگان استان در مجلس شورای بسیار خوب و مطلوب‌ است و جای تقدیر دارد.

گفتنی است که در این نشست از زحمات اسماعیل پور مدیرکل سابق حراست استانداری تقدیر شد و  ناصری بعنوان مدیرکل جدید حراست استانداری معرفی گردید.

استاندار ایلام در این مراسم گفت: لازم است از زحمات و تلاش های خالصانه برادر ارجمندم جناب آقای اسماعیل پور که به افتخار بازنشستگی نائل شدن تشکر نمایم و برای برادر خوبمان جناب آقای ناصری که از نیروهای شایسته و ارزشی اداره هستند هم آرزوی موفقیت داشته باشم و از مجموعه استانداری می خواهم با ایشان نیز چون گذشته نهایت همکاری را داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز