ابلاغ دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر استان

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۸۱۸۷
ابلاغ دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر استان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر این استان تهیه و به شرکت آب و فاضلاب استان ابلاغ شده است.

به گزارش  برنا از ایلام،جهانگیر رستمزاد در نشست بررسی مسایل و مشکلات عشایر استان ایلام بر ضرورت تامین آب شرب عشایر تاکید کرد و افزود: عشایر قشر مولد و زحمتکش جامعه هستند که نقش مهمی در تولید بخش اعظمی از فرآورده های لبنی و پروتئینی و همچنین صنایع دستی و گوشت قرمز دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر، آب و فاضلاب با همکاری امور عشایری باید بر اساس قیمت مصوب در راستای تامین آب مورد نیاز عشایر اقدام کنند.

وی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیرکل امور عشایری استان خواست تا با برگزاری نشستی در خصوص تعیین قیمت آب بهای عشایر و همچنین تامین به موقع آب عشایر استان به توافق برسند.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام نیز در این نشست گفت: اکنون روزانه ۷۲۰ مترمکعب آب با کمک ۱۴ دستگاه تانکر به عشایر استان آبرسانی می‌شود که در روزهای گرم این میزان به روزانه به یک هزار و ۱۰۰ مترمکعب می‌رسد.

فرشاد یاسمی اظهار داشت: اکنون بهای هر مترمکعب آب بیش از ۱۰۰ هزار ریال توسط آب و فاضلاب اخذ می شود در حالی که بر اساس دستورالعمل ابلاغی این رقم شش هزار ریال است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری خواستار تامین آب بر اساس نرخ مصوب هستیم.

 


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز