رییس پلیس راه ایلام خبرداد؛

‍ کاهش ۴۹ درصدی حوادث جاده ای در ایلام

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۱۰۵۶
‍ کاهش ۴۹ درصدی حوادث جاده ای در ایلام
رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش ۴۹ درصدی حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات حادثه ساز در رانندگی می‌تواند بار تصادفات جاده‌ای را در استان کاهش دهد

به گزارش برنا از ایلام؛ پلیس سرهنگ "رضا همتی زاده" در مراسم صبحگاه نهادهای امداد رسان اظهار داشت: هدف از اجرای این مراسم وحدت و همبستگی میان دستگاه‌های خدمات‌رسان برای خدمت‌رسانی بهتر به مصدومان و کشته‌های حوادث جاده‌ای در استان است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده یگانهای خدمات رسان در راستای پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی گفت: کاهش ۴۹ درصدی تلفات و حوادث جاده‌ای در استان ناشی از تعامل و همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های امدادرسان با پلیس راه بوده است.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: رسیدگی سریع و به موقع به مصدومان جاده‌ای ، بستر مناسب برای مصدومان جاده‌ای در بیمارستان ،نحوه امدادگری در صحنه تصادف و پس از آن توسط امدادگران، آمادگی برای ماموریت های پیش رو و مخاطرات جاده‌ای همانند بارندگی ،سیل و ...،آمادگی خدمات‌دهی هرچه بیشتر به بیماران کرونایی، از مهم‌ترین مسائلی است که بایستی مورد توجه نهادهای امدادرسان برای کاهش بیشتر حوادث و سوانح ترافیکی در استان قرار گیرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه موفقیت های خوبی در سنوات گذشته کسب شده است، گفت: امیدواریم با همراهی و همبستگی بین نهادهای خدمات رسان و همکاری مردم،بتوانیم تا پایان سال شاهد کاهش چشمگیر سوانح جاده ای باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت‌های تردد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان گفت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شاهد تلفات و بستری شدن تعداد زیادی از هم استانی های عزیز بوده‌ایم پلیس راه استان محدودیت های ترافیکی در آرامستانهای  استان و تفرجگاه ها اندیشیده  و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سرهنگ همتی زاده از مردم و رانندگان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً زدن ماسک، در پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس و خطرناک ، خادمان خود در بهداشت و درمان را همراهی کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز