اجرای محدودیت های ترددی بین استانی در راستای فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۱۵۴۸
اجرای محدودیت های ترددی بین استانی در راستای فاصله گذاری اجتماعی
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس،محدودیت کرونای از امروزدر استان اجرامیشود.

 به گزارش برنا از ایلام سرهنگ همتی زاده  اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس،محدودیت و ممنوعیت هایی به شرح ذیل از امروز دوشنبه تا پایان روز جمعه در استان ایلام اجرا می شود.

۱-هرگونه تردد برای خودروهایی غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و خودروهای درون استانی نیز تا اطلاع ثانوی از ترددغیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.

۲-مسیرهای ورودی استان توسط عوامل امدادی،انتظامی و پلیس راه از فردا کنترل و نسبت به عودت  وسایل نقلیه غیربومی اقدام می‌شود.

 ۳-رانندگان غیربومی که به ممنوعیت های اعلامی بی توجهی کنند و قصد ورود به استان ایلام را داشته باشند و همچنین وسایل نقلیه بومی که قصد خروج از استان ایلام را داشته باشند،برابر مصوبات ستاد ملی کرونا،مبلغ۰ ۵۱هزار تومان اعمال قانون می شوند.

۴-عدم استفاده از ماسک توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و برای هرکدام از سرنشینان بدون ماسک نیز،راننده وسیله نقلیه مبلغ ۲۰ هزارتومان اعمال قانون می شود.

۵-ورودی آرامستان های استان کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود می باشند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد:ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شامل وسایل نقلیه حامل مواد سوختی،فاسد شدنی و خودروهای امدادی نمی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز