رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

جریمه ۳۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان برای بیرون انداختن ماسک

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۵
جریمه ۳۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان برای بیرون انداختن ماسک
رئیس پلیس راه استان ایلام ضمن تاکید بر استفاده از ماسک بر ممنوعیت بیرون انداختن ماسک استفاده شده بر سطح راه تاکید کرد و گفت:جریمه 30 هزارتومانی برای این تخلف در جرایم راهنمایی و رانندگی تعریف شده است.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت وگو با برنا اظهار کرد :  استفاده از ماسک به شکل چشمگیری در بین رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه افزایش یافته و درصد بسیار بالایی از این پوشش در جهت جلوگیری از انتشار ویروس استفاده می نمایند که این موضوع نشان دهنده پایبندی مردم به مصوبات و دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا است. 

وی افزود: پلیس راه ضمن نظارت جدی بر موضوع استفاده از ماسک توسط رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه با معدود کسانی که مقررات بهداشتی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد می نماید.

همتی زاده ادامه داد: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی ریختن هرگونه زباله، ضایعات و اشیاء مانند ماسک که بعضا مشاهده می گردد و همچنین آب دهان از درون خودرو به وسیله راننده یا سرنشینان وسایل نقلیه ممنوع بوده و برابر جدول جرائم رانندگی مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جریمه دارد.

همتی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه به لحاظ اپیدمی ویروس کرونا، موضوع برخورد با این تخلفات با حساسیت خاصی رصد و با متخلفان برخورد می شود ، چرا که ماسک های استفاده شده بایستی با پرتکل های ویژه امحاء و بیرون انداختن آب دهان نیز به گسترس بیشتر ویروس در جامعه منجر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز