امروز سه شنبه،

فرماندار چرداول از روند اجرای محدودیت‌ها در سطح مناطق مختلف شهرستان بازدید کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۲۹۳۷
فرماندار چرداول از روند اجرای محدودیت‌ها در سطح مناطق مختلف شهرستان بازدید کرد
الیاس فتاحی فرماندار چرداول ویاسرمامی معاون سیاسی فرمانداری صبح روز سه شنبه از روند اجرای طرح جدید محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در درسطح شهرستان چرداول بازدید کردند.

به گزارش برنا از سرابله; فرماندار چرداول در بازدید سرزده خود از محورهای ورودی  پلیس راه شباب، روند اجرای طرح محدودیت‌های جدید در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و از  اعضای ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان قدردانی کرد.

فتاحی ضمن تقدیر از عوامل راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی  و نیروهای بسیج  در راستای نظارت بر محدودیت‌های این حوزه، گفت: انشالله با همراهی وهمکاری خوب مردم در جهت اجرای محدودیت‌های اعمال شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش شیوع این بیماری در شهرستان باشیم

وی در بازدید از بازار شهر سرابله با بیان اینکه همراهی اصناف، کسبه و بازاریان  نیز در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت‌ها قابل تقدیر است ادامه داد: مردم چرداول تا پایان طرح در مدت زمان ۲ هفته تعیین شده، همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با کرونا در اجرای محدودیت‌ها داشته باشند تا هر چه سریعتر با کاهش روند شیوع بیماری، محدودیت‌ها نیز برداشته شود.

فتاحی گفت: اصناف، کسبه، بازاریان این شهرستان از زمان اعمال محدودیت‌های کرونا چه در هفته‌های گذشته و چه در طرح جدید که از شنبه اول آذر آغاز شده، نمره قابل قبولی گرفتند.

فرماندار چرداول در بازدید سرزده از بانک رفاه واداره برق شهرستان خواستار اجرای پروتکل بهداشتی توسط مدیران دولتی شد وگفت:کارکنان ادارات شهرستان باید در چهارچوب مقررات تعین شده ستاد کرونا در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به وظایف خود عمل کنند

او افزود: با فعالیت روزانه تیم‌های بازرسی، نظارت‌ها در سطح شهر جدی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز