رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام:

بیش از ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین دانش آموزان روستاهای چوار توزیع شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۳۳۸۲
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام از توزیع 300 بسته بهداشتی در بین روستاهای محروم منطقه چوار خبر داد و گفت: این واحد صنعتی به منظور کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی در چندین نوبت متوالی به سالمندان، اقشار نیازمندو هم اکنون دانش آموزان مناطق روستایی کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام،" منوچهر کرمیان" با اشاره به اینکه  توجه به سلامت دانش آموزان یکی از ابعاد مسئولیت های اجتماعی این شرکت است، افزود: شرکت پالایش گاز ایلام در کنار تولید مستمر توجه ویژه ای به ابعاد مختلف مسئولیت های اجتماعی داشته و در این زمینه از ابتدای راه اندازی تاکنون، فعالیت های متعددی در مناطق مختلف استان بخصوص روستاهای اطراف  داشته است.

وی اظهار داشت: این شرکت در اقدام اخیر خود همزمان با سایر سازمانها و آحاد مردم در جهت کنترل بیماری کرونا  عمل نموده و با همکاری اداره آموزش و پرورش چوار، تعداد ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی متشکل از ماسک و مواد ضد عفونی در بین دانش آموزان  روستاهای چوار توزیع نموده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستاهای اطراف می شود.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستاهای اطراف ، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک های قابل توجهی نموده است، اظهار داشت: مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز