رئیس پلیس راه ایلام :

بیش از ۲ هزار مجوز تردد ضروری برای شهروندان ایلام صادر شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۴۶۲۹
بیش از ۲ هزار مجوز تردد ضروری برای شهروندان ایلام صادر شد
رئیس پلیس راه ایلام گفت: در مدت اجرای طرح محدودیت های کرونایی تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ مجوز تردد ضروری برای هم استانی ها توسط پلیس راه استان صادر شده است.
به گزارش برنا از ایلام, سرهنگ همتی زاده اظهار داشت: مجموعه پلیس راه انتظامی استان با شعار سلامت-امنیت-آرامش در هفته اول اجرای این طرح تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان را عودت و تعداد ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل تردد غیرمجاز اعمال قانون و ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شده اند.

رئیس پلیس راه ایلام اظهار داشت:خوشبختانه با اجرای این طرح میزان تردد در محورهای برون شهری به میزان ۷۵ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر همکاری خوب هم استانی های عزیز با مجریان این طرح بوده است.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: وسایل نقلیه عمومی باری و مسافری،امدادی و خدماتی،انتظامی و نظامی و خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، نیازی به اخذ مجوز برای تردد در محورهای برون شهری ندارند و از این موضوع مستثنی هستند.

وی خاطرنشان کرد:  در اجرای طرح ممنوعیت های اعلامی در روزهای باقیمانده با شدت هرچه بیشتر در سطح استان و بویژه ورودی و خروجی های استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: تعداد ۱۰ عدد دوربین سیار و ۱۵ عدد دوربین البسه به ماموران پلیس راه به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح اختصاص داده شده  که امیدواریم با انجام این اقدامات و همکاری خوب هم استانی های عزیز  زنجیره انتقال این ویروس در استان کاهش یابد.

 

نظر شما