آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام تا ۱۰ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۶۱۳۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام تا ۱۰ آذر ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج فوت ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شده و مجموع فوتی ها تا این لحظه به ۵۸۱ نفر رسیده است.

به گزارش برنا از ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ ابتلا جدید به کرونا ثبت شده و مجموع مبتلایان در استان به ۲۲ هزار و ۵۵۷ نفر رسیده است.

اوافزود:  آمار ابتلا با اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های شدیدتر و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم کاهش یافته است اما این به معنی رها کردن پروتکل ها نیست و باید بیشتر به آن توجه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: تعداد بهبودیافتگان کرونا در استان ۲۰ هزار و ۸۵۳ نفر است و در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شده اند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: ۲۳ مورد از بستری های جدید مربوط به شهر ایلام، ۶ مورد چرداول، پنج مورد ایوان، یک مورد دره شهر، ۲ مورد ملکشاهی، یک مورد آبدانان و یک مورد نیز مربوط به مهران است.

او اضافه کرد: شهرستان های ایلام و چرداول همچنان در وضعیت قرمز، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او ابراز امیدواری کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و تبعیت از محدودیت ها و ممنوعیت ها توسط مردم بتوان شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان ایلام باشیم.

 

 

نظر شما