معاون استاندار ایلام:

سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط کرونایی است

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۹۷۷۲
سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط کرونایی است
احمد کرمی معاون عمرانی استاندار صبح امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ظهر به مدت ۲ در سامانه سامد حضور یافت و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد

به گزارش برنا از ایلام؛ معاون امور عمرانی استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی با تاکید بر حفظ ارتباط مسئولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط کرونایی، گفت: در این شرایط که شیوع بیماری کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است و مسئولان بایست از این مهم در راستای حل مسائل و مشکلات حوزه خود استقبال کنند.

وی با اشاره به دستور و تأکید استاندار ایلام مبنی بر حضور مسئولان بصورت ماهیانه و مستمر در سامانه سامد گفت: علاوه بر ملاقات های مردمی که این روزها بصورت هفتگی بیشتر بصورت مجازی و تلفنی برگزار می شود ماهیانه مجموعه حوزه عمرانی در این سامانه حضور می یابند و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ می دهند.

احمد کرمی در ادامه گفت: در ارتباط امروز موفق شدیم با بیش از ۴۰ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کنیم و در این میان بیشتر خواسته ها و مطالبات مردمی در ارتباط با اعطای تسهیلات، اشتغال، مسائل عمران شهری و روستایی، مشکلات خدماتی چون آنتن دهی موبایل و زیرساخت های مخابراتی و ... بود.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که قسمتی از مسائل و مشکلات مطرح شده همزمان بصورت تلفنی با مسئولان مربوطه پیگیری و حل و فصل شده، گفت: مابقی خواسته ها و مطالبات تحت اقدام قرار گرفته است و انشاءالله در کمترین زمان ممکن نتایج آن به متقاضیان اعلام خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز