امروز صورت گرفت:

دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۹۸۰۰
دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور
استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی را پیگیری کردند

به گزارش برنااز ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه با دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه  گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف به ویژه در بحث کرونا گفت: اگر چه در دو سه هفته گذشته شرایط بسیار سختی در وضعیت ابتلا و تعداد فوتی ها در استان تجربه کردیم اما خوشبختانه این روند به سبب اعمال محدودیت ها و همراهی بسیار خوب مردم و عوامل درگیر در ستاد استانی مبارزه با کرونا تعدیل شده است.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نظر مساعد وزیر در حوزه تقسیمات کشوری گفت: علی رغم سخت گیری و ضابطه مندی قوی دولت در این حوزه ما شاهد دستاوردهای بسیار خوبی چون تبدیل دشت عباس به بخش، هلیلان و اخیرا هم چوار به شهرستان در استان ایلام بودیم.

وی در ادامه خواستار به سرانجام رسیدن تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش شد و گفت: این موضوع نیز از خواسته ها و مطالبات مهم و دیرینه مردم این منطقه از استان است که انشاءالله با نظر مساعد مسئولان مربوطه به سرانجام برسد. 

وی افزود: در اینجا لازم است از مجموعه مسئولان به ویژه در حوزه تقسیمات کشوری و وزیر محترم کشور تقدیر و تشکر داشته باشم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار تحرک تجاری ایران با کشور عراق شد و گفت: با توجه به آماده بودن زیرساخت های گذرگاه ها و بازارچه های چیلات و چنگوله خواستار پای کار آمدن طرف عراقی هستیم.

وی همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف توسعه ای استان، مباحث بازارچه های مرزی، انسداد مرزی، صادرات و واردات، پروژه های اقتصادی مناطق مرزی و ... با وزیر کشور بحث و گفتگو نمود.

در این نشست علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواسته ها و مطالبات مردمی در حوزه انتخابیه جنوبی استان را پیگیری کرد.

در این نشست وزیر کشور ضمن قدردانی از پیگیری های خوب استاندار ایلام در بخش های مختلف به ویژه در حوزه های مرزی و تقسیمات کشوری نسب به خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد و پیگیری لازم را داد و ابراز امیدواری کرد که انشاءالله با به سرانجام رسیدن این امور شاهد تحول و توسعه بیشتر در استان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز