۶۷۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت بین نیازمندان ایلام توزیع شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۰۹۷۶
۶۷۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت بین نیازمندان ایلام توزیع شد
۶۷۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت روز سه شنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولان محلی بین دانشجویان و دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان توزیع شد.

به گزارش برنا از ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از این تعداد دستگاه ۱۵۰ دستگاه لپ تاپ بوده که با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده و بین دانشجویان و دانش آموزان  یتیم و نخبه  مددجو توزیع خواهد شد.

قنبر موسی نژاد با بیان اینکه برای تهیه این تعداد لپ تاپ بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، یادآور شد: همچنین تعداد ۵۲۰  دستگاه تبلت به ارزش ۱۶ میلیارد ریال  نیز که با همکاری کمیته امداد و افراد نیکوکار تهیه و خریداری شده اند امروز در اختیار دانش آموزان و دانشجویان مددجو که نیازمند این اقلام هستند توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده های مددجو یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: تأمین لوازم تحصیلی ضروری قشر دانشجو و دانش آموز مددجو در چارچوب خدمات فرهنگی امداد به خانواده ها و در راستای  توانمندسازی آنان است.

موسی نژاد تاکید کرد: هم اکنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در استان ایلام از خدمات کمیته امداد استان برخوردار هستند و هدف این نهاد این است که با حمایت از این قشر و ارائه خدمات تحصیلی و معیشتی به آنان زمینه شکوفا شدن استعدادهایشان فراهم شود.

وی با اشاره به کمکهای مردم خیر و نیکوکار استان به قشر دانش آموز و دانشجو افزود: در جشن عاطفه های امسال بیش از ۷۰ میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی، بسته های تحصیلی و معیشتی و تهیه لوازم تحصیلی آنان  به این قشر کمک شده است.

در این برنامه به ۵ نفر از دانشجویان مددجوی بصورت نمادین به نمایندگی از دیگر دانش آموزان و دانشجویان لپ تاپ تحویل شد.

 

نظر شما