مدیر کل ورزش وجوانان ایلام:

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۲۵۶۳
اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه های ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام از اختصاص بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاهای ورزشی آسیب‌دیده ناشی از کرونا خبر داد.

مظفر علیشایی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: برای ارائه تسهیلات به باشگاه‌ها حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته که این تسهیلات را برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه این میزان اعتبار شناور می باشد گفت: به منظور پرداخت تسهیلات به باشگاه داران، سامانه‌ای تعریف شده  که با ثبت اسامی وتعداد باشگاهای هر استانی به همان میزان تعداد  باشگاهای معرفی شده بودجه به استان تعلق می گیرد

او گفت:برای اطلاع‌رسانی به باشگاه‌ها گروهی مشخص شده، باشگاه‌ها باید تعداد نفرات خود را اعلام کنند و تایید آمار ارائه شده برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان است.

علیشاهی با بیان اینکه برای هر نفر ۱۶ میلیون تومان وام اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: باشگاه دارنی که قبلا از تسهیلات 6 میلیون تومانی استفاده کرده می توانند با ثبت نام مجدد مابه تفاوت مبلغ فوق را به میزان 10 میلیون تومان دریافت کنند

مدیرکل ورزش وجوانان ایلام در خصوص نحوه باز پرداخت تسهیلات گفت: هریک از افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات می توانند تا سقف مبلغ 16 میلیون تومان دریافت کنند وبرای باز پرداخت این مبلغ که سود 12درصد محاسبه می شود شش ماه تنفس در نظر گرفته شده است.

 اودر خصوص اینکه اگر باشگاهی تحت پوشش بیمه نبوده می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود یا خیر باید گفت، دبیرخانه‌ای برای این موضوع تشکیل می‌شود و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز