‍ بازدید مشترک پلیس راه و راهداری از عملکرد شرکت های حمل مسافر در استان

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۵۰۸۶
‍ بازدید مشترک پلیس راه و راهداری از عملکرد شرکت های حمل مسافر در استان
رئیس پلیس راه استان ایلام از بازدید و نظارت پلیس راه و راهداری بر عملکرد شرکت های حمل مسافر در استان خبر داد.

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار داشت : در اجرای طرح بازدید و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های صادره سازمان راهداری و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا،  تیم مشترک پلیس راه و راهداری حمل و نقل جاده ای به صورت غیر مترقبه از تعداد ۴ شرکت حمل مسافر در شهرستان های دره شهر و بدره بازدید و نظارت کردند. 

وی افزود: در حاشیه این بازدید تعداد ۳ شرکت تعاونی مسافری بعلت نقض قوانین و مقررات حمل مسافر و ارتکاب تخلف،  به کمیسیون ماده ۱۲ و همچنین تعداد یک نفر از  رانندگان متخلف حمل مسافر بعلت عدم رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی و سوار کردن مسافر بیش از حد مجاز تعیین شده(ظرفیت ۵۰ درصدی) و بدون استعلام از سامانه سروا به کمیسیون ماده ۱۱ معرفی شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین میزان جابجایی مسافران در سطح استان از طریق وسایل نقلیه عمومی مسافری انجام می شود، نیاز است نظارت بیشتری بر نحوه عملکرد رانندگان و شرکت های مسافری صورت گیرد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: مدیران شرکت های حمل مسافر باید بدانند که کلیه پاسگاههای پلیس راه به صورت فعال بر عملکرد راننده و وضعیت فنی اتوبوس ها نظارت کرده و در صورت هرگونه قصور از سوی شرکت ها برابر مقررات رفتار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز