امروز صورت گرفت؛

تقدیر ستاد ملی کرونا از عملکرد خوب ستاد استانی کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۹۵۸۳
تقدیر ستاد ملی کرونا از عملکرد خوب ستاد استانی کرونا
در نشست ستاد ملی کرونا آخرین وضعیت استان ایلام در بحث کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از عملکرد خوب ستاد استانی کرونا تقدیر شد.

به گزارش برنا از ایلام ;قاسم سلیمانی‌دشتکی دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاداستانی مبارزه باکرونا ضمن تشکر از همه عوامل دست اندرکار در ستاد استانی کرونا گفت: واقعیت آن است که همراهی خوب مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی در ایجاد وضعیت موجود بیشترین تاثیر را داشته است و این نشان می دهد که ما راه غلبه بر کرونا را یافته ایم.

او در ادامه همراهی مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال کرونا را مهمترین عامل کنترل این بیماری عنوان کرد و گفت: البته ایجاد این آرامش نسبی نبایست ما را گول بزند بلکه کوچکترین غفلت ما را دوباره به روزهای بحرانی کرونا بازخواهد گرداند، بنابراین بر اجرای کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بطور جدی تاکید می شود.

او در پایان به آمار امروز کرونا در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز هیچ مورد فوتی در استان نداشته ایم و تنها ۹ نفر ابتلا به کرونا داشته ایم و این یک خبر خوشحال کنند و امیدوار کننده برای همه ما است.

 

نظر شما