مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

اجرای بیش از ۶۲ مورد پیمان سپاری در مناطق شهری و روستایی ایلام

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۱۴۹۰
اجرای بیش از ۶۲ مورد پیمان سپاری در مناطق شهری و روستایی ایلام
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 62 مورد پیمان سپاری در مناطق شهری و روستایی استان ایلام اجرا و یا در حال انجام است.

به گزارش برنا از ایلام؛ مهندس عباس شمس اللهی از افزایش 100 درصدی پیمان سپاری به بخش خصوصی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته در مجموع 32 پیمان در سطح استان در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای 62 پیمان مبلغ یکهزارو 50 میلیارد ریال از اعتبارت داخلی و ملی هزینه می شود، اظهار داشت: این پیمان ها در زمینه گاز رسانی به شهرهای پهله و میمه ، گنجوان ، روستاهای سیروان و هلیلان و مقاوم سازی خطوط اجرا شده ، نیروهای خدماتی ، حمل و نقل، مهندسین مشاور و غیره از طریق پیمان سپاری و بارگذاری در سامانه ستاد هزینه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: همچنین مقاوم سازی خطوط تغذیه و شبکه شهری و حفرات خالی در شهرستانهای دره شهر، دهلران و آبدانان از دیگر پیمان های سال جاری بوده که از طریق سامانه ستاد بار گذاری و پیمان سپاری شده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: نصب انشعابات و کنتور و رگلاتور در شهرستان های دهلران ،آبدانان و دره شهر از دیگر پیمانهای بوده که از طریق سامانه ستاد بار گذاری و پیمان سپاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز