معاون استاندار ایلام بیان کرد:

هماهنگی ، مدیریت واحد و کار جهادی ، رمز موفقیت در خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی (ع)

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۳۲۴۸
هماهنگی ، مدیریت واحد و کار جهادی ، رمز موفقیت در خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی (ع)
معاون عمرانی استانداری استان با بیان اینکه ویژگی کار در اربعین حسینی (ع) مولفه های خاص خود را دارد ، گفت: هماهنگی ، همدلی ، مدیریت واحد و کار جهادی ، رمز موفقیت در خدمات رسانی بهتر به زائران در مراسم اربعین حسینی (ع)است

 به گزارش خبرنگار برنا از ایلام ، "احمد کرمی در جلسه جلسه برنامه ریزی و پیگیری قرارگاه اربعین مهران ، اظهار داشت: بحمدالله با همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های دخیل و برنامه ریز، در سال های قبل مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکنون به خوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اربعین حسینی پیش رو ،افزود:احداث سایه بان در مسیر های منتهی به پایانه مرزی ، جداسازی ورودی و خروجی پایانه برکت ، احداث کنارگذر غربی مهران از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در مسیرهای مواصلاتی ، 5مسر منتهی به مرز مهران در استان وجود دارد، تصریح کرد:ارتقاء مشخصات فنی ره ها ، 4بانده شدن جاده ها ، جداسازی راه ها به طول 45کیلومتر و ایمن سازی مسیر های منتهی به پایانه مرزی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه در ورودی شهر مهران ، پارکینگ اربعین و پایانه برکت، 2کانون جمعیتی بزرگ هستند، ادامه داد:خوشبختانه کنارگذر غربی و زیر گذر آن به بهره برداری رسیده وکارهای تکمیلی آن در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به الحاق 22هکتار زمین به پایانه برکت در جهت احداث سایه بان و ساماندهی پایانه ، گفت:یکی از چالش های بزرگ پیش روی اربعین حسینی(ع) بحث آب پایدار پایانه است که با ساخت مخزن 2هزار متر مکعبی و احداث 11کیلومتر خط انتقال آب تا پایانه برکت ، این مشکل در حال رفع است.

کرمی در ادامه به تقویت سیستم آنتن دهی موبایل در پایانه مرزی اشاره داشت وخاطر نشان کرد:اقدامات خوبی در این راستا در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار ایلام ، ادامه داد: 5استان معین در اربعین حسینی(ع) ، با واگذاری زمین در مهران ،بایستی بهتر از گذشته پای کار بیایند و ساختاری ثابت و پایدار برای ارائه خدمات به زائران داشته باشند.

وی با بیان اینکه ،همدلی و همراهی خوبی بین سازمان های دخیل در اربعین حسینی (ع) وجود دارد ، گفت: افتخار ما این است که بتوانیم یک اربعین خوب و بدون دغدغه برای زائران حسینی(ع) فراهم کنیم/پلیس ایلام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز