ریس بنیاد مسکن چرداول بیان کرد:

ساخت ۴۴۳ مسکن محرومان در شهرستانهای چرداول و هلیلان

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۵:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۳
ساخت ۴۴۳ مسکن محرومان در شهرستانهای چرداول و هلیلان
رییس بنیاد مسکن شهرستان چرداول از ساخت 443 واحد مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان درشهرستانهای چرداول وهلیلان خبر داد.

ذولفقارنعمتی در گفتگوبا برنا بااشاره به ساخت 443 واحد مسکن روستایی ویژه محرومین در سطح  این دوشهرستان گفت: از این تعداد واحد مسکونی 142 واحد مربوط به شهرستان هلیلان و301 واحد مربوط به شهرستان چرداول می باشد 

وی تصریح کرد:  بنیاد مسکن شهرستان در اسرع وقت واجدین شرایط برخورداری از این طرح را با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و برای آنان تشکیل پرونده انجام شد و با کمک دهیاران برای 340 واحد مسکن محرومین در این شهرستانها به صورت رایگان پروانه ساختمانی صادر شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان چرداول با بیان اینکه توسط بنیاد برای همه این عزیزان به‌صورت رایگان نقشه ساختمانی تهیه شد، افزود: تااکنون 332 نفرازاین افراد برای دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات پنج درصد و 30 میلیون تومان کمک بلاعوض به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گفته نعمتی؛ تا کنون 250 واحد پی کنی، 190 واحد اجرای فونداسیون، ، 100واحد سقف و120 واحد هم دیوارچینی انجام شده است 

وی افزود: از مبلغ اعتبار اختصاص داده شده تا کنون 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات 5درصد و2میلیارد وچهارصد میلیون تومان بعنوان بلاعوض به این واحدها درشهرستانهای چرداول وهلیلان اختصاص و پرداخت شده است.

ریس بنیاد مسکن شهرستان در پایان از پیگیری وهمکاری دلسوزانه مهندس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول که نقش مهمی در جذب اعتبار برای ساخت مسکن محرومین داشته است تشکر وقدردانی نمود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز