ایلام استانی پیشرو در اجرای طرحها و پروژه ها در سال جهش تولید

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۴۶۸۵
ایلام استانی پیشرو در اجرای طرحها و پروژه ها در سال جهش تولید
استان ایلام با ۲۷ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در راستای تحقق شعار سال از استان‌های پیشرو در سال جهش تولید است

 به گزارش برناازروبط عمومی استانداری ایلام، با مجموعه اقداماتی که سلیمانی دشتکی نماینده عالی دولت در استان در راستای تحقق شعار سال بکار بسته است، امروز استان ایلام به یکی از استان های پیشرو کشور در سال جهش تولید قلمداد می شود. 

در این راستا و در سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه به ایلام بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان به استان اعتبار اختصاص یافت و از این میزان ۳۷۳ میلیارد تومان به پروژه های جهش تولید اختصاص یافت. 

علاوه بر این در استان ایلام در مجموع با رایزنی های گسترده و تلاش‌های انجام گرفته بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان طرح پروژه برای تحقق شعار سال در استان ایلام تعریف شد که در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

در این راستا سرمایه‌گذاری پروژه‌های مهم حوزه پتروشیمی و صنایع پایین‌دست نفت و گاز با ۲۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان متعلق به واحد الفین پتروشیمی ایلام، پتروشیمی دهلران و توسعه صنایع پایین‌دست پتروایرانیان، طرح‌های حوزه آب و خاک و کشاورزی با اعتبار یک هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان، پروژه‌های حوزه صنعت و معدن با اعتبار ۵۹۳ میلیارد تومان، پروژه‌های استان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان، طرح های حوزه گردشگری با اعتبار هفت میلیارد تومان و... از مهمترین پروژه‌های جهش تولید در استان ایلام بشمار می رود.

پرواضح است با اتمام طرح ها و پروژه های مهم استان در حوزه های مختلف تولیدی نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی و ... ضمن تحقق شعار سال، باعث جهش در توسعه استان نیز خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز