معاون استاندار ایلام:

فرصت های سرمایه گذاری ایلام در ابعاد ملی معرفی شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۵۲۷۴
فرصت های سرمایه گذاری ایلام در ابعاد ملی معرفی شود
معاون اقتصادی استاندارایلام گفت؛ فرصت های سرمایه گذاری ایلام در ابعاد ملی معرفی تازمینه سرمایه گذاری وتوسعه استان فراهم شود

به گرازش برناازایلام ،جهانگیر رستم زاد روز شنبه در نشست بررسی و بروز رسانی فرصت های سرمایه گذاری استان اظهار داشت: باید طرح ها و پروژه های چشمگیر و متنوع متناسب با ظرفیت های ایلام با الگوبرداری از سایر استان ها برای توسعه اقتصادی استان شناسایی کنیم.

وی افزود: همچنین در انتخاب سرمایه گذار نیز باید نهایت دقت صورت گیرد تا فرصت سرمایه گذاری با تعلل اجرای طرح ها و تصاحب اراضی هدر نرود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: در تلاش هستیم تا اتفاقات جدیدی در حوزه سرمایه گذاری استان رخ دهد و با اجرای پروژه های ترکیبی و بروز رسانی طرح های قبلی و رفع موانع سرمایه گذاری از فرصت های اقتصادی نهایت استفاده را ببریم.

رستم زاد از مدیران کل دستگاه های تخصصی صنعت، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان و اقتصاد و دارایی استان خواست فرصت های سرمایه گذاری را به این معاونت معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ نقش اساسی در توسعه اقتصادی استان دارد، گفت: دستگاه های فرهنگی نظیر فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان باید در نهادینه کردن فرهنگ کار و تغییر نوع نگاه افراد تلاش کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام نیز در این نشست از تدوین کتاب مطالعات اقتصادی استان خبر داد و افزود: این کتاب آماده چاپ است و ظرفیت های استان در بخش های مختلف به سرمایه گذاران در آن معرفی شده است.

قدرت فیض اللهی اظهار داشت: همچنین ۱۰ فرصت برتر در سامانه سرمایه گذاری خارجی استان بارگذاری شده و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به سرمایه گذاران معرفی شده است.

در این نشست مدیران کل دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه به بیان توانمندی‌ها، ظرفیت ها و مسایل و مشکلات پیش زروی سرمایه گذاری در استان پرداختند.

 

نظر شما