باتصویب شورای برنامه ریزی استان صورت گرفت؛

الحاق دو روستا به حوزه شهری ایلام

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۶۹۱۸
الحاق دو روستا به حوزه شهری ایلام
الحاق دو روستای چالسرا و بانقلان به شهر ایلام در شورای توسعه و برنامه ریزی استان تصویب شد.

 به گزارش برنا از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از تصویب الحاق دو روستای چالسرا و بانقلان به شهر ایلام خبر داد و گفت: این مهم در شورای توسعه و برنامه ریزی استان با اکثریت آرا مصوب شد.

او در ادامه گفت: الحاق روستاهای اطراف شهر ایلام به منظور ارائه و بهبود خدمات به این روستاها صورت می گیرد و با توجه به این که این روستاها چسبیده به شهر ایلام هستند و از امکانات و فضاهای شهر ایلام استفاده می کنند الحاق آنها به شهر ایلام منطقی به نظر می رسد.

او افزود: مادر شهر ایلام کمبود زمین داریم و برای احداث پروژه های مسکن از جمله اقدام ملی مسکن و مسکن محرومان نیاز به زمین داریم که با الحاق این روستاها بسیاری از مشکلات شهر برطرف خواهد شد.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: دو روستای دیگر فاطمیه و هفت چشمه هم بعد از انجام کارشناسی های لازم و مشورت با شورای شهر در جلسه آینده برای الحاق به شهر ایلام مطرح خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از کمک به شهرداری ایلام برای ارائه خدمت به این روستاها خبر داد و گفت: شهرداری ایلام می تواند به واسطه ی الحاق این روستاها به شهر ایلام منطقه ی جدیدی را در شهرداری ایجاد نموده و با به خدمت گرفتن نیروی انسانی و تجهیزات لازم نسبت به خدمات رسانی به این بخش ها اقدام کند.

 

 

نظر شما