نماینده مردم ایلام درمجلس:

تکمیل سامانه گرمسیری امنیت مناطق مرزی را تقویت می کند

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۷۰۰۴
تکمیل سامانه گرمسیری امنیت مناطق مرزی را تقویت می کند
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه گرمسیری از مهم ترین پروزه های حوزه آب و خاک کشور است که در صورت تکمیل نهایی می تواند به ماندگاری جمعیت در این مناطق و تقویت امنیت مرزها کمک کند

به گزارش برنا از ایلام؛ علی اکبر بسطامی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام اظهار داشت: استان ایلام ۱۶ سال نسبت به دیگر استان های کشور از قافله توسعه یافتگی عقب مانده است، بنابراین زمانی برای فرصت سوزی باقی نیست.

وی افزود: برای استانی با داشتن این همه منابع فراوان، درگیر شدن با حجم زیاد مشکلات اجتماعی و اقتصادی قابل قبول نیست.

نماینده مردم ایلام ، مهران ، ایوان ، چوار ، سیروان ، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اختصاص 25 هزار میلیارد ریال برای مهار آب های مرزی در بودجه ۱۴۰۰ گامی اساسی در جهت تقویت این دیدگاه و ایجاد امیدواری در ساکنان مناطق مرزی خواهد بود.

بسطامی یادآور شد: فعالیت های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق برای ارتقا بودجه های عمرانی و توسعه‌ای استان در سال آینده امیدبخش است.

وی به ایجاد امنیت توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بهره برداری از طرح سامانه گرمسیری از جمله عوامل موثر در بازگشت مجدد مردم به مرزها و ارتقا سطح ایجاد امنیت کشور است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در جغرافیای استان ایلام به خاطر تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی ضریب امنیت خوبی را شاهد هستیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نیروی انتظامی با استفاده از حداقل امکانات و بهره مندی از کمترین مزایا اما بالاترین بهره وری و راندمان کاری را دارند.

بسطامی اضافه کرد: نیروی انتظامی در غم و شادی همراه مردم است و اگر امروز شاهد اقتدار و اثربخشی این نیرو در همه عرصه ها هستیم، ناشی از مردمی بودن این نهاد خدمتگزار است.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: متولی تولید امنیت، دستگاه ها و سازمان های متعددی هستند اما حراست از این محصول ارزشمند وظیفه نیروی انتظامی است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر تاکید کرد: هیچ نهادی به تنهایی قادر نخواهد بود تا همدلی و پشتوانه مردمی نباشد، از امنیت پایدار دفاع کند.

وی افزود: چنانچه مسوولان در مقابل مردم پاسخگو باشند و سطح نارضایتی ها کاهش یابد، قطعا فضای جامعه ما با آرامش همراه بوده و کمتر شاهد تنش های مختلف در سطح جامعه خواهیم بود.

سرهنگ القاصی مهر گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت ها و بروز رسانی امکانات سخت افزاری مخصوصا در کلانتری ها باعث ارتقا سطح خدمات و در نهایت تکریم مردم بوده که در این زمینه از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست حمایت های لازم برای تحقق این مطالبه به عمل آورند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز