معاون استاندارخبر داد؛

احیای ۱۰ واحد تولیدی راکد در ایلام

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۷۳۶۴
احیای ۱۰ واحد تولیدی راکد در ایلام
ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ۱۰ واحد تولیدی راکد دیگر در این استان تا پایان سال جاری احیا و به چرخه تولید باز می گردند

به گزارش برناازایلام،جهانگیر رستم زاد روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ واحد تولیدی احیا شده و اکنون در تلاش و پیگیری هستیم تا بتوانیم ۱۰ واحد دیگر را به مدار فعالیت بازگردانیم.

وی افزود: اهتمام ویژه استاندار، همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان و پشتکار مجریان واحدهای تولیدی در بازگشت مجدد این واحدها به مدار تولید و فعالیت بسیار تاثیر گذار بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از صاحبان واحدهای فعال استان که با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها توانستند با مدیریت صحیح خود در چرخه تولید باقی بمانند و به تثبیت اشتغال و افزایش ارزش افزوده و تولید استان کمک کنند، تقدیر کرد و گفت: نیاز است در سال جهش تولید همه برای حمایت از تولید پای کار باشیم.

رستم زاد به عملکرد ستاد تسهیل در استان و کسب جایگاه دوم کشور در ارزیابی عملکرد اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مستمر جلسات به ریاست استاندار و پیگیری و اجرایی شدن مصوبات و همچنین همدلی و همراهی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی در کسب این موفقیت دخیل بود.

وی تاکید کرد: به منظور رفع موانع تولید در استان هر هفته بیش از چهار جلسه کارشناسی و تخصصی ستاد تسهیل برگزار می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد تداوم برگزاری جلسات این ستاد در راستای تسهیل امر تولید استان اثرگذار باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست با تشریح عملکرد ستاد تسهیل گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نشست ستاد برگزار و مشکلات ۱۶۰ واحد تولیدی در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری بررسی شده است.

رضا محمدرحیمی اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد مصوبات این ستاد اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

وی رفع موانع زیرساختی، تامین اعتبار و تسهیلات و سرمایه در گردش، مسایل و مشکلات مالیاتی و زیست محیطی را از جمله مسایل مربوط به واحدهای تولید اعلام کرد.

گفتنی است، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۶ واحد تولیدی شامل پرواربندی، مرغداری، سیمان، واحد تعاونی و طرح تولید نخ و کارخانه تولید آسفالت بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز