فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد:

پیکر شهدای تفحص‌گر در مرز مهران به معراج شهدای تهران منتقل شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۹۶۱۳
پیکر شهدای تفحص‌گر در مرز مهران به معراج شهدای تهران منتقل شدند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان گفت: دو تن از تفحص گران پیکر شهدا بر اثر برخورد با مین باقی مانده از دوران دفاع مقدس که دررضاآباد مهران به فیض شهادت نائل آمدند به معراج شهدای تهران منتقل گردیدند

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: بر اثر این حادثه "علیرضا گلمحمدی "  فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین در غرب کشور و "محمود حاج قاسمی" مسئول جستجوی مفقودین در محور زرباطیه به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: پس از انجام تشریفات قانونی پیکر مطهر شهدا به معراج شهدای شهر مهران منتقل شد و بنا بر نظر سردار باقرزاده پیکر این عزیزان جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به معراج شهدای تهران منتقل شدند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: شهید گل‌محمدی خادم بی ادعای شهدای گمنام و فرمانده بسیجی قرارگاه تفحص مفقودین منطقه غرب کشور و مسئول عملیات تفحص برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این راه چندین بار مجروح شده بود.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: این شهید بیش از دو دهه همراه با جمع دوستان همدل و همکاران و همراهان دلسوخته در کمیته تفحص مفقودین به دور از خانه و کاشانه و فارغ از دغدغه شهر و دیار اجدادی، به کار مقدس و ارزشمند و در عین حال سخت و طاقت فرسای تفحص گری، کمر همت بسته و بر رفاه و آسایش و شادی خود و خانواده و فرزندان چشم پوشیده تا آرامش و تسکین دل های داغدار و چشم های نگران خانواده های چشم به راه را به ارمغان بیاورند.

وی تصریح کرد: با پیگیری و تلاش شهید گلمحمدی، معراج شهدای مهران با حضور ۴۰ شهید گلگون کفن و گمنام عملیاتی شد و هم اکنون این مکان پر از معنویت به زیارتگاه عاشقان تبدیل شده است.

 

نظر شما