برگزاری اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در ایلام

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۱
برگزاری اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در ایلام
مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت : اردوی راهیان نور دانش آموزی به صورت مجازی در یادمان‌های این استان برگزار می شود

به گزارش برناازایلام: سرهنگ عارف یاسمی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه برگزار می شود افزود : این اردوی مجازی در بستر برنامه شاد و طی تفاهم نامه سپاه با آموزش و پرورش و به عنوان یک کار درسی برگزار خواهد شد.

وی افزود : در این نرم افزار تصاویر مستندی از پنج منطقه عملیاتی قلاویزان ، قرارگاه امیرالمومنین (ع) و شرهانی در استان ایلام و شلمچه و اروند رود در استان خوزستان گنجانده شده است.
 
مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه فیلم برداری از این مناطق ۱۵ روز طول کشید و ۶۰ درصد مناطق عملیاتی استان ایلام و ۴۰ درصد مناطق جنگی خوزستان را در برگرفته است تصریح کرد: این برنامه علاوه بر اینکه در شاد بارگذاری می‌شود، در پیام رسان‌های داخلی نظیر سروش و ایتا نیز برای دسترسی عموم مردم جانمایی می‌شود.

وی اضافه کرد : اردوی راهیان نور مجازی برای دیگر دانش آموزان سایر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود تا به عنوان یکی از دروس تحصیلی برای آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

شرهانی ، قلاویزان ، میمک ، سه راهی جندالله و قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در بانروشان از جمله مناطق عملیاتی و یادمان‌های زیارتی استان ایلام هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز