مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام:

تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان ایلام تشکیل می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۵۷۸۳
تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان ایلام تشکیل می شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت:ازآنجاکه حوادث و رخداد های شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر یک موضوع ضروری به نظر می رسد.

به گزارش برنااز ایلام، آیت قیصربیگی ظهر امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است.

او در ادامه گفت: در طول دولت تدبیر و امید در استان ایلام ۶.۸ میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی سرمایه گذاری شده که این مهم ضرورت توجه به ملاحظات پدافند غیرعامل در این حوزه را دو چندان کرده است.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان ایلام از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد و گفت: ازآنجاکه حوادث و رخداد های شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر یک موضوع ضروری به نظر می رسد.

او  بر مسئولیت پذیری مدیران در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: قطعاً در صورت بی توجهی به ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه کاری مدیران، بی تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.

قیصربیگی در ادامه از بازدیدهای دوره ای حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: این بازدید ها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

او ضمن تشکر از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیرعامل توجه و اهتمام لازم را داشته اند، گفت: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیرعامل را در بین مردم و جامعه تبیین نمائیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه‌های مرتبط هستیم.

 

نظر شما