مدیرکل ثبت اسناد ایلام:

ثبت اسناد استان ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۶۷۳۰
ثبت اسناد استان ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام از کسب رتبه برتر این اداره کل در بین استان های کشور خبرداد.

 حمید حیدریان در گفتگو با خبرگزاری برنااظهارکرد: در سال جاری نسبت به سال مشابه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دو شاخص سرعت در پاسخ به استعلام الکترونیکی و صدور اسناد مالکیت در اجرای قانون ساماندهی اسناد مالکیت شهری  روستایی رتبه برتر کشور را کسب کرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زمان پاسخگویی به بیش از 98 درصد استعلامات صورت گرفته را کمتر از 48 ساعت کاری عنوان کرد و بیان داشت: علی رغم ازدحام کاری در واحدهای ثبتی استان ایلام رتبه برتر کشور رادر خصوص پاسخ به استعلامات را درظرف 48 ساعت کسب نموده است

وی به انجام مستمر بازرسی ها از دفاتر ازدواج اشاره و تصریح کرد: در سال جاری بیشترین بازرسی این دفاتر   انجام شده واستان ایلام در زمینه بازرسی ونظارت دفاتر یکی استانهای کم تخلف و موفق بوده که از نظر ارزیابی وعملکرد رتبه برتر کشور رادربین استانها بدست آورده است.

حیدریان در خصوص تحقق  پرونده ارسالی به حوزهای ثبتی استان گفت: بیشترین تحقق پرونده ارسالی به حوزهای ثبتی استانها نسبت به سهمیه سالانه بعد از اززنجان وگلستان استان ایلام با125درصد سومین استان از نظر رتبه بندی بوده است .

این مقام قضایی اضافه کرد: با بررسی وارزیابی عملکرد ثبت اسناد استان در زمینه صدور سند مالکیت بیشترین درصد تحقق سند صادره نسبت به سهمیه سالانه مربوط به استان ایلام دربین استانهای  کشوربا79درصد بوده است .

او به تعداد شکایات واصله ازادارات ثبت اسناد استانها اشاره کرد وگفت:استان ایلام در ارزیابی انجام شده یکی از استانهای بوده که درسال 99بیشترین کاهش شکایت راداشته است واین حاکی از رضایت ارباب رجوع از عمکلرد خوب این اداره می باشد.

حیدری در پایان به نقش وخدمات روسا وکارکنان واحدهای ثبتی شهرستانهای تابعه اشاره کرد وگفت: عملکرد موفق وکسب رتبه برتر ثبت اسناد استان مدیون تلاش وخدمات این عزیزان بوده وبنده از تک تک نیروهای خدمتگزار ثبت اسناد استان قدردانی می نمایم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز