فرمانده انتظامی استان خبرداد:

قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۷۱۰۲
قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش برنا ازایلام ؛سرهنگ "دلاور القاصی مهر " با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع در سطح شهرستان ملکشاهی، اشخاصی با سلاح گرم، دو نفر را به قتل می رسانند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان، دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

"سرهنگ القاصی مهر" تصریح کرد: با تشکیل تیم های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان، قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان ساخت: تحقق این ماموریت نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و معتمدین بود و قاتل پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد و در این خصوص اسلحه مربوطه و موتورسیکلت قاتلان نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با هشدار به اراذل و اوباش و کسانی که در صدد برهم زدن نظم جامعه هستند، تاکید کرد: نیروی انتظامی بدون اغماض و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را سلب کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز