مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد:

بستری رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی بالای ۶۵ سال

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۸۴۹۰
بستری رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی بالای ۶۵ سال
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از بستری رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی بالای ۶۵ سال خبر داد.

به گزارش برناازایلام ؛دکتر علی رضا رمضانی اظهار داشت: همزمان با عید سعید مبعث (21 اسفند ماه ) در شهرهایی که سازمان تامین اجتماعی، فاقد مراکز درمانی ملکی می باشد، خدمات بستری (فرانشیز صفر )درمان کلیه بیمه شدگان این سازمان و همچنین خدمات بستری بیماران بالای 65 سال نیز به صورت رایگان خواهد بود.

او به استقرار سامانه نسخه الکترونیکی که زمینه ساز ایجاد تحولات اساسی در خدمات درمانی می باشد اشاره کرد و افزود: در راستای بهره گیری از مزایای استقرار نسخه نویسی الکترونیک و تحقق اصلی ترین راهبرد های سازمان در ارائه خدمات سلامت برای کاهش هزینه درمانی بیش از ۴۵ میلیون جمعیت تحت پوشش و ضیانت از کرامت و حفاظت از شان مستمری بگیران و بیمه شدگان در مواجه با هزینه های درمانی ، توزیع عادلانه منابع ، همزمان با عید سعید مبعث (21 اسفند ماه ) طرح حمایت مالی از کلیه بیمه شدگان و مستمری بگیران در 3 محور آغاز خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه شدگان سازمان در بیمارستان های دولتی کلیه شهرستان های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن می باشد.

رمضانی اظهار کرد: رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان بیمه شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان های دولتی سراسر استان و کشور حتی شهرستان هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان های دولتی و دانشگاهی بر اساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED  در چارچوب ضوابط مربوطه پرداخت خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز