فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۴
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان خبر داد

به گزارش برنااز ایلام ؛سرهنگ" جمال موسوی " ،اظهار داشت:در راستای برقراری امنیت در ایام تعطیلات  نوروزی، طرح پاکسازی ،تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان و مزاحمت های خیابانی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد .

وی افزود : در 48 ساعت گذشته در اجرای این طرح 12 سارق دستگیر و 17فقره انواع سرقت کشف و 13 نفر معتاد جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و مقداری موادمخدر و آلات استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام توقیف 43دستگاه خودرو  و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج این طرح دانست وگفت: امنیت و سلامت اجتماعی شهرواندان از خطوط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با رفتار مجرمانه خود باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند پلیس برابر با قانون وبا قاطعیت برخورد می کند.

سرهنگ " موسوی" در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی ، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان ، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

 

نظر شما