توبیخ دو بخشدار در ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۷
توبیخ دو بخشدار در ایلام
با دستور استاندار دو بخشدار دراستان ایلام به خاطر قصور در اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا توبیخ شدند.

به گزارش برناازایلام؛محمد نوذری استاندار ایلام در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا با هشدار جدی به مسئولین جهت اجرای دقیق و نظارت بر مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد: در هر منطقه و شهرستانی که مصوبات ستاد کرونا اجرا نشود، مسئول مربوطه توبیخ خواهد شد.

اوافزود: کرونا بی تعارف جان و مال مردم را به مخاطره انداخته و در این زمینه هیچ قصوری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست و ما هم در راستای صیانت از سلامت مردم بی تعارف با هر مسئولی که کوتاهی کند برخورد خواهیم کرد. 

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با گریزی به آن روی سکه کرونا و کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند گفت: نقش مردم در رعایت پروتکل ها و عدم تجمع در مکان های شلوغ می تواند در مهار این ویروس خطرناک و مرگبار  تعیین کننده باشد.

 نوذری ضمن تقدیر از نقش پررنگ رسانه های استان در این مدت خواستار نقش آفرینی بیشتر آنها برای اقناع افکار عمومی در جهت رعایت اصول بهداشتی و نه به دورهمی ها توسط مردم شد و افزود: ما وقتی بی ملاحظه با مسئولانی که در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا کوتاهی می کنند برخورد می کنیم لازم است مردم نیز برای مهار کرونا و حفظ سلامت خود با مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

او تاکید کرد: اینحا نقش رسانه ها در همراه ساختن بیش از پیش مردم در اجرای دستورالعمل و رعایت پروتکل‌ها بسیار حائز اهمیت است.

استاندار ایلام در پایان با تاکید بر ممنوعیت تجمعات در این شرایط خطرناک یادآور شد: با توجه به شرایط حاد کرونا هرگونه تجمعی به هر بهانه ای ممنوع است و با بانیان و متولیان امر برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

 

 

نظر شما