اعزام ۶ دونده ایلامی به مسابقات بین المللی مشهد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۲۹۹۱
اعزام ۶ دونده ایلامی به مسابقات بین المللی مشهد
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۶ دونده ایلامی در رشته  دو و میدانی در ۲ بخش زنان و مردان به مسابقات بین المللی مشهد اعزام شدند

 به گزارش برناازایلام ؛مظفر علی شائی  اظهار داشت: دوندگان ایلامی در بخش زنان الهه علیزاده در رشته پرتاب وزنه، شکوفه داوری در ۴۰۰ متر و ساجده فانی در ۸۰۰ متر به مربیگری و سرپرستی نسرین سلیمانی به این رقابت ها اعزام شدند.

او افزود: در تیم مردان نیز خلیل و جلیل ناصری هر دو در سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر و میلاد رحیمی در هزار و ۵۰۰ متر با مربیگری و سرپرستی کریم دانش در این مسابقات به رقابت می پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور در بخش زنان ۱۹ و ۲۰ و رقابت‌های مردان بصورت مسابقات بین المللی و با حضور کشورهای مختلف در مشهد ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

علی شائی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات عباس فتحی، مسوولیت برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را بر عهده دارد.

قرار است در این مسابقات دوندگانی از کشورهای قطر، عمان، افغانستان، بحرین، هند، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، کویت و عراق به همراه ورزشکاران کشورمان با هم رقابت 

 

نظر شما