فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۶۹۳۳
کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام
فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام در اجرای طرح رعد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مهم هم استانی‌های عزیز، وجود سلاح‌های غیرمجاز است که نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات خوب و برجسته ای را برای مقابله با دارندگان سلاح غیر مجاز، در سال گذشته و امسال داشته است و در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، تعداد ۳۳ قبضه سلاح کشف، ۹۶ دستگاه خودرو سواری متخلف توقیف و ۲۴ سارق دستگیر شده است.

وی به کشف ۱۲۰ سلاح جنگی و شکاری از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: پلیس استان با افزایش تیم‌های گشتی با اشراف اطلاعاتی و در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون ۹۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲۸ سلاح جنگی و ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح، ۹۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: خوشبختانه امروز مردم، امید زیادی به نیروی انتظامی دارند و پلیس را حافظ جان و مال خود می‌دانند که این سرمایه بزرگی برای سبزپوشان پلیس است.

وی، در خاتمه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و بیان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

نظر شما