کشف ۸ تن نهاده دامی آلوده و قاچاق در استان ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۷۹۵۱
کشف ۸ تن نهاده دامی آلوده و قاچاق در استان ایلام
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف هشت تن نهاده دامی آلوده به خاک اره و قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش برنا; سرهنگ مهدی کیانی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا خصوصاً کالا‌های گمرکی و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق و شناسایی و کنترل فعالان قاچاق در حوزه (خوراک دام و طیور) و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت افرادی در این زمینه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: گروهی از کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان مربوطه در جهت بررسی نهاده دامی آلوده با توجه به ارتباط مستقیم این محموله با سلامت شهروندان از طریق مصرف فراورده‌های دام و طیور، به محل اعزام شدند.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی و اخذ نظریه کارشناسان فنی مشخص شد نهاده دامی مکشوفه آلوده به خاک اره است، تصریح کرد: در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق و آلوده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد و از شهروندان خواست چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

 

نظر شما