گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان تازه تاُسیس چوار تاپایان فعالیت دولت به اتمام می رسد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۸۴۴۴
گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان تازه تاُسیس چوار تاپایان فعالیت دولت به اتمام می رسد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان تازه تاُسیس چوار تا پایان دولت به اتمام می رسد، گفت: از 51 روستا در این شهرستان تاکنون 31 روستا گازدار شده و عملیات گازرسانی به 16 روستای در حال اجرای دیگر شهرستان تا پایان دولت نیز به اتمام می رسد و گازدار خواهند شد

به گزارش برناازایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه هم اکنون نفوذ گازرسانی در مناطق شهری این شهرستان 100 درصد می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر نفوذ گازرسانی در مناطق روستایی این منطقه 85 درصد است که با گازرسانی به 16 روستای باقیمانده این شهرستان در پایان دولت، درصد خانوار روستایی برخوردار از نعمت گاز به 99 درصد می‌رسد.

شمس اللهی افزود: مراحل مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به 4 روستای باقیمانده شهرستان نیز در برنامه سال 1400 شرکت گاز استان قرار دارد که تا پایان سال جاری، شهرستان چوار نیز به مناطق سبز استان می پیوندد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر 90 مورد صنایع در این شهرستان گازدار شده که مهمترین آنها شرکت پتروشیمی ایلام می باشد که از مصرف کننده های عمده استان می باشد.

شمس اللهی تعداد مشترکین این شهرستان را سه هزار و 800 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: حدود 600 مشترک این شهرستان در سال 99 اشتراک پذیری شده اند و با اتصال روستاهای در دست اجرا به شبکه گاز، تعداد مشترکین شهری و روستایی این شهرستان به بیش از 4500 مشترک خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد 11 ایستگاه TBS و CGS گاز در شهرستان احداث شده است افزود: مجموعاُ 249 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در محدوده شهرستان چوار طراحی و اجرا گردیده است و از طریق این خطوط به مشترکین خدمات رسانی انجام می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز