مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای ایلام:

۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵۵
۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: روکش آسفالت ۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های این استان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید انجام شده است

به گزارش برنا از ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار داشت: ۶۳ کیلومتر اجرای لایه حفاظتی فوگسیل، اجرای لایه حفاظتی میکروسرفیسینگ به طول ۲۷ کیلومتر، تعمیرات اساسی یک هزار دستگاه پل و ایمن سازی ۱۳۸ پل دیگر نیز از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در طول فعالیت دولت تدبیر و امید بوده است.

وی یادآور شد: ۱۳ هزار و ۶۳۰ کیلومتر خط کشی راه ها، نصب ۱۵۶ کیلومتر نیوجرسی مفصلی و گاردریل، نصب ۴۷ هزار و ۷۷۴ عدد تابلو  انتظامی، اخطاری، خطرنما، مسیرنما و نصب تابلوهای اطلاعاتی در سه هزار و ۸۳ مترمربع مسیر ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دوران فعالیت دولت دهم و یازدهم بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری تاکید کرد: عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

دلخواه تاکید کرد: ۱۸ مقطع پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

دلخواه یادآور شد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز