معاون استاندار ایلام;

مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتوانه‌ قوی برای نظام است

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۸۲۱۷
مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتوانه‌ قوی برای نظام است
معاون سیاسی استاندار گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰، پشتوانه قوی برای نظام جمهوری اسلامی وتضعیف دشمنان کشور است.

به گزارش برنا از ایلام، الیاس فتاحی عصر سه شنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان تازه تاسیس چوار با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از اهمیت و ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: دشمنان نظام همواره سعی دارند با ایجاد شایعه پراکنی و ایجاد یاس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند که تاکنون با هوشیاری مردم این خواسته محقق نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا در استان، گفت: رعایت قانون اولویت اصلی در انتخابات ۱۴۰۰ است.

وی تاکید کرد: فرمانداران باید با رعایت اصل بی طرفی تعامل سازنده هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

الیاس فتاحی با بیان اینکه انتظار می‌رود همچون سنوات گذشته شهرستان چوار با مشارکت بالا و پرشور در انتخابات حضور یابند، گفت: ستاد انتخابات نیازمند یهای لازم را برای برگزاری امر انتخابات مهیا می کند.

وی، انتخابات پیش رو را مهم ترین رخداد سیاسی سال ۱۴۰۰ دانست و تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات امن و سالم است و سایر دستگاهها باید با ارائه و بیان خدمات نظام، زمینه برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری را فراهم اورند.

رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت سه رکن اساسی برگزاری انتخابات هستند گفت: همه فرمانداران تلاش کنند فضای همدلی و وحدت بین این سه هیات ایجاد شود.

وی افزود: هرکدام ممکن است وظایف متفاوتی داشته باشند، اما هدف همه آنها برگزاری انتخاباتی سالم، امن، بی حاشیه و و پر شور در چهار چوب قانون جمهوری اسلامی ایران است.

الیاس فتاحی با اشاره به اینکه شهرستان چوار یک شهرستان تازه تاسیس، با محدودیت ها و کمبودهایی در خصوص نیرو، تجهیزات و امکانات زیرساختی مواجه است، اما با وجود فرماندار تلاشگر، انشالله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی گفت: انتخابات امتحان بزرگی برای کسب اعتماد عمومی و خنثی کردن توطئه های دشمنان است که مردم و مسیولین شهرستان همگام با سراسر کشور از آن صیانت می کنند.

معاون استاندار در پایان با تاکید بر اینکه همه دستگاههای اجرایی موظف به همکاری در اجرای انتخابات هستند بیان کرد: فرمانداران با برنامه ریزی از همه ظرفیت های ادارات و دوایر دولتی، تجهیزات و خودرو برای برگزاری انتخابات بهره گیری نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز