استاندار ایلام:

تجمعات انتخاباتی در ایلام ممنوع است

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۹۶۰۹
تجمعات انتخاباتی در ایلام ممنوع است
استاندار ایلام گفت: تجمعات انتخاباتی در استان ممنوع است و از شهروندان می‌خواهیم شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام; نوذری با بیان اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست، گفت: فرمانداران از ظرفیت طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی بهره گیرند.

وی افزود: در مدیریت کرونا و روند خیز‌های افزایشی و کاهشی در پیک‌های چهار گانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده اند.

نوذری تاکید کرد: دولت به منزله همه ارکان حاکمیت، قوانین و مقررات، برنامه ریزی‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها و ملت شامل مردم و همکاری ها، شیوه تعامل با دوران گذار کرونا و مشکلاتی که بر روی دوش تک تک افراد جامعه بود، بر دو نقطه اشتراک در مواجهه با کرونا و مدیریت میدانی آن تاکید کرد و گفت: اول اینکه همچنان هیچ دارویی برای کرونا در دنیا وجود ندارد و دوم اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکنون همواره راهگشا بوده و هست.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت شکننده و جهش‌های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، افزود: رسانه‌ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز