معاون استاندار ایلام:

ظرفیت های سرمایه گذاری ایلام از طریق اتاق تعاون ایران معرفی می شوند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۳۳۳۹
ظرفیت های سرمایه گذاری ایلام از طریق اتاق تعاون ایران معرفی می شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری استان ایلام در بخش های مختلف از طریق اتاق تعاون ایران به متقاضیان سرمایه گذاری معرفی می شود

به گزارش برنا از ایلام ؛جهانگیر رستمزاد اظهار داشت:  در دیدار با معاون اقتصادی اتاق تعاون ایران، توافق شده تا اتاق تعاون کشور  پس از معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایلام زمینه اعزام سرمایه گذاران داخلی را به استان ایلام فراهم کند.

وی افزود: در این دیدار توافق شده که اتاق تعاون کشور از سرمایه گذاران و متولیان امر سرمایه گذاری دعوت و فرصت های سرمایه گذاری استان ایلام را  از طریق تشکیل جلسه به آنان معرفی کند.

رستمزاد گفت: معاونت بین المللی اتاق تعاون کشور نیز توافق کرد که زمینه بازدید و اعزام هیات های تجاری به استان ایلام را فراهم کند و متقابلاً هیات‌های تجاری ایلام به داخل و خارج از کشور از طریق این اتاق اعزام شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: اتاق تعاون ایران در خصوص ساماندهی و حمایت از  تعاونی های توزیعی استان  به منظور افزایش توان اقتصادی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی نیز موافقت کرد.

وی، استفاده از ظرفیت تعاونی های مرزنشین ایلام برای بهبود و ارتقا وضعیت معیشت آنان را از دیگر اقدامات توافق شده در این دیدار برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی و حمایت های اتاق تعاون ایران بتوان در راستای تقویت و توسعه تعاونی های استان گام های محکمی برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در سفر اخیر خود به تهران با دکتر ضیغمی معاون اقتصادی اتاق تعاون کشور و دکتر وفایی یگانه، دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و  مهندس مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور دیدار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز