استاندار ایلام:

دولت ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری کرده است

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۷۶۹۹
دولت ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری کرده است
استاندار ایلام گفت: ۱۰۷ هزار میلیارد تومان از آغاز دولت تدبیر و امید تاکنون در این استان سرمایه گذاری شده است .

به گزارش برنا از ایلام، محمد نوذری در هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: تمامی این دستاوردها و اقدامات حاصل تلاش مسوولان نظام در بخش های مختلف بوده است.

وی به اقدامات انجام شده دولت در استان اشاره کرد و افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تا کنون در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان ایلام حدود هفت میلیارد یورو سرمایه گذاری شده که پنج میلیارد یورو آن مربوط به دولت تدبیر و امید است. 

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره نقش تعیین کننده احزاب سیاسی، معتمدان، بزرگان ایل و طوایف در مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی بیان کرد: در حال حاضر ۴۷۹ سمن و سازمان مردم نهاد و ۷۹ حزب رسمی ثبت شده در استان فعال هستند که با توجه ویژه به این دو گروه می توان حضور مردم را در انتخابات را افزایش داد.

نوذری سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را از مهم ترین مولفه های انتخابات پیش رو بر شمرد و تاکید کرد: وظیفه تامین سلامت و امنیت انتخابات بر عهده مجموعه وزارت کشور است و برای این ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری نیازمند اهتمام مردم هستیم.

وی اضافه کرد: این استان از نظر مشارکت در انتخابات همواره جزو سه استان برتر کشور بوده و توانسته در طول ادوار گذشته انتخابات مشارکت ۷۵ درصدی را ثبت کند که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم مشارکت حداکثری مردم و تعامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی که نظام استکبار و کشورهای غربی به انتخابات ما چشم دوخته اند حضور پرشور و حداکثری مردم بیش از پیش ضروری است.

نوذری افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و تضعیف دولت و نظام موجب دلسردی مردم می‌ شود و لازمه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو امید آفرینی و شور انتخاباتی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضریب امنیتی و اقتصادی کشور را در مقابله تهدیدات دشمن افزایش می دهد.

الیاس فتاحی افزود: امید آفرینی و شور انتخاباتی لازمه انتخابات پیش رو است و باید از ظرفیت تمام اقشار و احزاب سیاسی برای انتخابات پیش رو بکار گرفته شود.

وی یادآور شد: تعامل همه جانبه و تنگاتنگ مسوولان با مردم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در امید آفرینی و حضور حداکثری مردم است که در این خصوص نشست های مختلفی با فرمانداران برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: تعامل و همدلی خوبی بین مردم، هیات اجرایی و نظارت وجود دارد و بر اساس زمانبندی آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری کلیه سلایق سیاسی و آحاد مردم هستیم.

 

نظر شما