فرج صید محمدی فعال رسانه ای؛

حضور خاموش رییس مجلس در ایلام!

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۹۳۲۲
حضور خاموش رییس مجلس در ایلام!
وقتی تیم رسانه‌ای مجلس به صورت انحصاری پوشش اخبار این سفر را بعهده می‌گیرد یعنی رسانه‌های استانی که در بین آنها سلایق گوناگونی با تفکرات سیاسی متخلف به چشم می‌خورد نباید حضور داشته باشند تا اخبار دلخواه و فیلتر‌شده که مد نظر رئیس مجلس است پوشش داده شود.

به گزارش برنا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه تیم رسانه‌ای مجلس امروز صبح و در سکوت خبری رسانه‌های استان وارد فروگاه شهدای ایلام شد.

 سفر قالیباف در حالی امروز انجام شد که مقرر شده بود هفته گذشته انجام شود اما به دلایلی نامعلوم کنسل و امروز صبح با استقبال نوذری استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس چهارمین سفر وی آغاز شد.

تیم خبری قالیباف از مجلس ایشان را همراهی می‌کنند و تیم‌های حفاظتی رییس مجلس حتی اجازه تردد بدون کارت را طبق روال امنیتی به کادر استانداری نیز ندادند.

به جز معدود خبرنگارانی که از طریق مدیران مدعو در استقبال از قالیباف حضور داشتند خبرنگاری به این مراسم دعوت نشده بود.

وقتی تیم رسانه‌ای مجلس به صورت انحصاری پوشش اخبار این سفر را بعهده می‌گیرد یعنی رسانه‌های استانی که در بین آنها سلایق گوناگونی با تفکرات سیاسی متخلف به چشم می‌خورد نباید حضور داشته باشند تا اخبار دلخواه و فیلتر‌شده که مد نظر رئیس مجلس است پوشش داده شود و چنانچه به دلیل رعایت شرایط کرونایی است که باید گفت مگر خبرنگار تهرانی کرونا نمی‌گیرد؟! اگر واکسن زده اند که بدتر! 

وقتی تیم همراه مجلس به استانداری اجازه دعوت از خبرنگار نداده است به این معنی است که استانداری ایلام به عنوان نماینده دولت در استان و مخالف جریان فکری رئیس مجلس ممکن است حواشی‌ای را برای وی ایجاد نماید و سوالاتی طرح شود که نباید! 

از استان ایلام فقط اجازه حضور دوربین صداو سیما داده شده است که با توجه با سیاست‌های مشخص و محرز این رسانه ،دور از ذهن نبود.

اواخر عمر دولت تدبیر و امید نیز هست و حضور رئیس مجلس در این شرایط بیشتر یک شو تبلیغاتی و بدون دستاورد را تداعی می‌کند.

گفته شده است این مراسم به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود و خبرنگاران استانی اخبار را از طریق تلویزیون پوشش دهند!

پس تکلیف سوالاتی که در ذهن خبرنگاران در سطوح مختلف ملی و استانی وجود دارد چه می‌شود؟

امیدواریم دستاورد این سفر برای استان ایلام  وعده‌های پوچ و خالی از ضمانت اجرایی نباشد.

این نقد بیشتر از قالیباف متوجه استاندار ایلام به عنوان رئیس استان و رئیس شورای تامین است که مدعوین و مهمانان در هر سطحی را به پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی اقناع نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز