معاون عمرانی استاندار ایلام :

دستگاهها از هم اکنون در خصوص زیرساخت های اربعین به جد پای کار باشند

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۱۹۶۱
دستگاهها از هم اکنون در خصوص زیرساخت های اربعین به جد پای کار باشند
معاون عمرانی استاندار ایلام خواستار حضور جدی دستگاههای مرتبط برای تکمیل زیرساخت های اربعین در استان شد.

به گزارش برنا از ایلام؛ احمدی کرمی در نشست کمیته زیرساخت اربعین که با حضور دکتر مرادی مشاور وزیر نیرو و مسئول ستاد عتبات وزارت نیرو و مدیران مرتبط برگزار شد گفت: زیرساخت های مرتبط با حوزه ی برق، آب و فاضلاب در مرز مهران و مسیرهای اربعین در استان ایلام یکی از ضروری ترین ملزومات برگزاری کنگره ی اربعین است که باید به سرعت برای تأمین آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین خواستار تسریع در اجرای پروژ ه های تأمین برق و آب پایدار برای شهر مهران شد و تأکید کرد: باید برنامه ریزی لازم برای فاضلاب پایانه مرزی ، دستگاه بسته بندی آب، آب سرد کن، احداث سردخانه در مرز مهران داشته باشیم و دستگاههای مرتبط باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند. 

معاون عمرانی تأکید کرد: دستگاهها از هم اکنون در خصوص زیرساخت های اربعین جدی پای کار بیایند چرا که اربعین امسال در فصل گرما انجام خواهد شد و ما باید حداقل بیش از 40 میلیون آب بسته بندی پیش بینی نماییم و برای حضور بیش از 5 میلیون نفر در مهران برنامه ریزی داشته باشیم .

احمد کرمی گفت: برای تأمین نیازهای اربعین با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی حضرت امام، بنیادهای برکت و علوی نشست های داشته ایم  و در این خصوص رایزنی های لازم انجام گرفته است . 

مشاور وزیر نیرو نیز در این جلسه ضمن تشکر از تخصیص بودجه اربعین به بحث تأمین آب شهر مهران و زوار اربعین خاطر نشان کرد: اقدامات و فعالیت های دوستان وزارت نیرو در استان جای تقدیر و تشکر دارد و ان شاءالله ما آمادگی داریم در خصوص تأمین برق و آب مهران اقدامات لازم را انجام دهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز