فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۴ میلیارد در ایلام

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۲۱۱۸
کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۴ میلیارد در ایلام
فرمانده انتظامی استان از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال به ارزش 4 میلیارد خبر داد .

به گزارش برنا؛سردار "دلاور القاصی مهر"  تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در راستای طرح جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری و استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی در استان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی پس از انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی مزرعه ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی غیر فعال شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کارگاه موصوف تعداد 11 دستگاه ماینر و مبدل غیر مجاز و قاچاق را کشف یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده ، تصریح کرد : متهم دستگیر شده در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار القاصی مهر خاطر نشان کرد : با توجه به فصل گرما و نیاز مردم به استفاده ضروری از برق ،بکارگیری دستگاه های تولید ارز دیجیتال به لحاظ مصرف بیش از اندازه انرژی ممنوع بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از راه اندازی دستگاه های تولید ارز دیجیتال توسط افراد سودجو موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 با مدافعان امنیت در میان بگذارند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز