فرمانده انتظامی استان خبرداد:

رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ایوان

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۳۰۴۱
رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ایوان
فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 400 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ؛سردار "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت : در پی وصول یک فقره مرجوعه با دستور مرجع قضایی از طریق نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان ،مبنی بر اینکه شخصی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک این اداره در حاشیه شهر ایوان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : در پی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شداین فرد نسبت به تصرف و ساخت و سازغیر قانونی 400 متر از اراضی ملی اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد : ماموران پلیس با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این زمین اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این توسط کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد : در این راستا فرد متصرف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه پلیس در راستای حفظ منافع مردم و امنیت پایدار اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو و فرصت طلب که قصد لطمه زدن به اراضی ملی را داشته باشند ندارد، از شهروندان خواست : هر گونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس امنیت اقتصادی گزارش دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز