تمام جرایم انتخاباتی در استان ایلام رصد می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۴۶۱۰
تمام جرایم انتخاباتی در استان ایلام  رصد می شود
دادستان ایلام گفت: تمامی فعالیت ها و وقایع در زمینه انتخابات در کلیه شهرستان ها این استان توسط دادستان ها مورد رصد قرار می گیرد و با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

به گزارش برنا، افشار خسروی زاد روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان ( عج ) شهر ایلام پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت وگو باخبرنگاران بیان کرد: تنها راه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و پاسخ به یاوه گویی دشمنان، حضور پرشور و حداکثری مردم است که می تواند جبهه استکبار را مایوس کند.

وی با اشاره با اهمیت و ضرورت پرشور مردم در انتخابات افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام است و باید همه برای اعتلا و اقتدار نظام حضور حداکثری داشته باشیم.

دادستان ایلام حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را مایه ناامیدی و سرشکستگی دشمنان ذکر کرد و یادآور شد: مردم امروز با انداختن رای خود به صندوق و انتخاب فرد اصلح می توانند بسیاری از مشکلات خود را رفع کنند.

خسروی زاد ادامه داد: با توجه اینکه دادستان ها جزو هیات های اجرایی انتخابات هستند برای مشارکت بیشتر مردم و صیانت از آرای مردم، تمام تلاش خود را بکار گرفته و نظارتی دقیق بر روند برگزاری انتخابات خواهند داشت.

 وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مایه سربلندی و افتخار برای ملت ایران ذکر کرد و افزود: استفاده از حق رای برای هر شخص دخالت در سرنوشت سیاسی آن شخص است. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز