امام جمعه ایلام:

مردم ایران در انتخابات امروز حرف اول و آخر را می زنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۴۶۲۸
مردم ایران در انتخابات امروز حرف اول و آخر را می زنند
امام جمعه ایلام گفت:امروز روزی است که مردم حرف اول و آخر را می‌زنند، مردم تعیین‌کننده سرنوشت هستند و به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهند تفویض اختیار می‌کنند تا قدرت اجرایی را پیدا کند.

به گزارش برنا، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، انتقام خون شهید جهان اسلام قاسم سلیمانی از آمریکایی‌هاست.

وی گفت: امروز مردم ایران اسلامی صحنه‌های زیبایی را در پای صندوق‌های رای خلق کردند، عروس و دامادی که از مجالس عقد به پای صندوق رای آمده بودند.

وی تصریح کرد: چند نفر از همشهریان خودمان در ایلام گفتند برای مشارکت حداکثری با ماشین خودشان بدون کرایه مردم را به پای صندوق آرا می‌رساندند.

کریمی تبار اضافه کرد: امروز روزی است که مردم حرف اول و آخر را می‌زنند، مردم تعیین‌کننده سرنوشت هستند و به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهند تفویض اختیار می‌کنند تا قدرت اجرایی را پیدا کند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز روزی است که دشمن انتخابات جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند، مردم مشکلاتی دارند و انتظار دارد خواست‌های به‌حق آنان تحقق پیدا کند.

وی گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به‌خاطر این‌که می‌خواهند جمهوری اسلامی به دست بیگانه بیافتد، قدرت دفاعی از کشور گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز