رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۵۷۳۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان ایلام تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از شناسایی ۴۸ ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در ایلام خبر داد.

به گزارش برنا;محمد کریمیان به تشریح میزان ابتلایان به کرونا در استان ایلام پرداخت و گفت: ۴۸ نمونه مثبت، ۱۷ بستری و یک فوت در مدت یاد شده در این ایلام به ثبت رسید.

وی افزود : از مجموع بستری‌های در استان، شهر ایلام با ۳۰ بستری بیشترین میزان بستری موجود استان را به خود اختصاص داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: به اهتمام کادر درمان و همکاری مردم تاکنون ۳۸ هزار و ۵۳۲ بیمار کرونایی در این استان بهبود یافته اند.

دکتر کریمیان با بیان در خرداد ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۶۴۵ نمونه کرونا در این استان به ثبت رسیده است، یادآور شد: این میزان تست در مقایسه با اردیبهشت ماه کاهشی است.

وی افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی میزان بستری‌های استان در خردادماه در مقایسه با اردیبهشت ماه کاهشی است و این تعداد از یک هزار و ۳۸۸ در اردیبهشت به ۵۹۳ در خرداد رسیده است.

وی با مقایسه به میزان موارد مثبت کرونا اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با خرداد ماه در استان اضافه کرد: موارد مثبت در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت بسیار کاهشی است و این میزان از چهار هزار و ۵۰۴ در اردیبهشت ماه به یک هزار و ۳۷۱ در خرداد کاهش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز