آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۷۶۶۱
آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام
مدیرکل زندان‌های ایلام از آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در استان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام؛ مجید احسانی اظهار داشت: این ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد دارای ۲۰ میلیارد ریال بدهی بودند که با تلاش و بخشش بخش زیادی از این بدهی‌ها و پرداخت چهار میلیارد ریال آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های ایلام با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند زندانی همزمان با هفته قوه قضاییه افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تلاش برای بازگشت آنان به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است و برای رسیدن به این هدف، همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری است.

احسانی اظهار داشت: استمرار کمک مومنانه و تاکید بر آموزش‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده آنان و ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی بکاهد و به اصلاح و تربیت زندانیان منجر شود.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، حضور منظم قضات در زندان، اجرای کامل قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، استفاده از ظرفیت خیرین، ستاد دیه و شورای حل اختلاف زندان در آزادی زندانیان واجد شرایط از جمله موارد مهم در کاهش جمعیت کیفری استان برشمرد.

احسانی، برگزاری دادرسی الکترونیک زندانیان و استفاده از پابند الکترونیکی را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در استان در رابطه با ساماندهی زندانیان برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز